Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Anna - 10 januari 2012 17:08

Tja! Har inte bloggat på ett tag men nu ska det skrivas lite. (OBS! Långt inlägg? "/ )


Söndag: Jag vaknade 9.30 men låg kvar till 10.00 Satte mig vid datan och spelade lite Minecraft en stund. Sedan åt jag frukost (Kellog's Cornflakes med mjölk och hallonsylt xP ). Sen så åkte jag, syrran, mamma och pappa till min mormor. Vi var där ungefär 14.00 Jag spelade lite på min mobil och sen var det fika. Kanelbullar och kakor :D Vi åt och pratade och sen så åt vi mat. Potatis och kött :) Jättegott! Sen så såg vi på tv och efter en liten stund så åt vi  glass med varma hallon :D Sååå mums! Sen åkte vi hem och tittade lite på film och så var den dagen över...


Igår: Sista dagen på jullovet. Spelade minecraft och snackade med kompisar på skype. Plötsligt började det snöa! :D Så fint! Resten av dagen spelade jag Sims 3 Husdjur. På kvällen så åt vi mat och jag och Malin åkte skärtlapp (stavning xD ) ute i backen bakom vårt hur :) Blev liiite blöta x). Sen såg vi på tv och gick och lade oss.


Idag: Första skoldagen! As kul att träffa alla kompisarna igen! Blev tio minuter försenad första lektionen tack vare all is ute... Men blev bra ändå. Vi hade matte, idrott, NO, lunch, 2 timmars håltimma... (ingen Hemkunskap) och träslöjd. På håltimman så spelade jag och min bästis Alice in as roliga videor i trapp huset! xD Skrattar fortfarande :) <3  Jag har haft det kul idag och ska gå ut och ge min kanin mat nu. Ha det gött! :)



 

Tidigare månad - Senare månad

Vilket språk?

Presentation


Tja! Jag heter Anna och är 12 år. Jag älskar att skejta och vara med mina kompisar och familj. Hoppas ni gillar min blogg!

Fråga oss

4 besvarade frågor

Frågan!

Vad tkr ni??
 ANNA SKA KOMMA TILLBAKA!! :D
 Det räcker gott och väl med dig! :)
 LÄGG BARA NER SKITEN!!!!!
 Anna borde faktiskt inte vara så lat, hon kan iallafall lägga in ett inlägg lite då och då! :)
 Det är bra som det är, kanske ett liten inlägg av Anna ibland bara :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards