Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Anna - 3 januari 2012 21:20

Gott Nytt År alla!! :D Nu är det 2012 och tro mig, världen kommer inte gå under 21 december ;) Bara Maya-folkets kalender som sluta där så ni som oroar er, gör inte det ^^) Hoppas ni har haft ett grymt nyår. Jag firade med familjen och två kompisar :) Och deras lilla chihuhauha (staning) Gabbe var med :D Fast grannens katt va inne hos oss som hon brukar så jag fick sitta och lugna henne ett tag för hon blev så rädd för fyrverkerierna... Men vi släppte upp 4 fina lyktor som gick jätte bra :D Man måste tänka på djuren så vi släpper inte upp fyrverkerier ;) Hoppas vissa av er tänker på det till nästa år! Jag känner nämligen många som har djur som blir jätterädda "/ 


Har inte så mycket på gång just nu så har inget att skriva om typ... Nästa vecka på tisdag så börjar skolan igen iallafall. Blir kul att träffa alla kompisar igen :D Asså en kille i klassen är kär i mig men jag inte kär i honom :P lite jobbigt... Fast jag e kär i en kille men han e inte kär i mig så vet ju hur det känns... "/  Någon som vill ha frågastund?? Kommentera gärna då ;)


Btw så mååååste jag tipsa om Justin Bieber och Jaden Smiths nya låt "Happy New Year". Så sjukt bra! :D Och jävlar va Jadens röst har förändrats på bara några månader och grymt nice hur Justin kan ta tonerna ;) Ha det gött!


Länk till låten: http://www.youtube.com/watch?v=AIYRXRYaJfw



 

Tidigare månad - Senare månad

Vilket språk?

Presentation


Tja! Jag heter Anna och är 12 år. Jag älskar att skejta och vara med mina kompisar och familj. Hoppas ni gillar min blogg!

Fråga oss

4 besvarade frågor

Frågan!

Vad tkr ni??
 ANNA SKA KOMMA TILLBAKA!! :D
 Det räcker gott och väl med dig! :)
 LÄGG BARA NER SKITEN!!!!!
 Anna borde faktiskt inte vara så lat, hon kan iallafall lägga in ett inlägg lite då och då! :)
 Det är bra som det är, kanske ett liten inlägg av Anna ibland bara :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards